Alla inlägg under mars 2012

Nu känner jag att Becca är väldigt trög på att blogga, som ni säkert har märkt. Och jag har denna och TVÅ bloggar till att ta hand om: JedwardSE.devote.se och Isaabellahh.devote.se.  Jag får aldrig tag på Becca, Ska nog testa FB kanske? hon kanske finns där? o.- Mina läppar är väldigt torra ärligt talkat. Gör så himla ont! Aeh fan. Här kmmer några bilder och sen går jag och borstar tänderna pch lägger mig. Är trött. Varit igång sedan 06.30


Ljusen på vårt bord för några dagar sedan


Liten dålig bild på mig :)

   


Tjo! I am en mexikansk pyjamasälskande cirkusdirektörande slipsbärande rebell YAAH XD Vafan? Hur blev det?

 


Ska få tag på Becca nu //Bella

Presentation

Tjäääna!! Vii är två tjejer som heter Rebecca och Isabelle och vi är 13 och 11 år gamla och vi bor... I sverige. Enkelt att komma ihåg va? Vi två är väldigt flömmisch tjäjer med creepy humor, det är nog det mesta. Om det är något mer så får Becca fylla i.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards