Alla inlägg under januari 2012

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 17 januari 2012 14:59

Känns som att Becca är sur på mig. Snackar med henne på s.s nu...

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 13 januari 2012 21:51

Nu har jag skaffat lösnaglar (Precis som jag skrev på andra bloggen) Silvriga och svarta och sååååå cooola. Bild! Har massor av målarfärg på händerna för vi hade bild den dagen och all färg gick inte bort. Det är "Tag 2 betala för 1" grej på lindex så jag betalade bara 50 spänn för det istället för 100 spänn. Naaajs.  

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 9 januari 2012 17:22

Jag har vart på min teater '' troll '' Handlar det om. Mamma skulle hämta mig. Och vi var påväg hem. Ett rodju springer över vägen mamma tvärstanade! Och jag vart livrädd o grät !

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 8 januari 2012 13:16

Jag vart nt lesen. Jag vart nt arg. Jag vet nt hur känslorna ska komma fram. Det var du o jag, Ingenting annat. Det var vi. Men vad hände sen? Du lämnade mig. Vet du hur det känns? Lämna sitt livs kärlek utan nåt svar !


 // Becca :)

Kom bah på nåt !

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 6 januari 2012 16:19

Men Bella då.. Ho skriver för många inlätt så man hinner nt med! Mina är korta o bra ;-)

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 6 januari 2012 16:17

Ni vill säkert veta mitt löfte! Mohaha... Mkt löfte är att vara rolig/irriterande mot Bella!

En bättre hemsida för er som gillar retros " Qappohotel.nl.ae Heter den!//Becca <3

Av Becca Holmes och Bella Rosdahl - 6 januari 2012 13:18

Jag stack faktiskt inte till Kina. Jag har varit i skåne, hemma, hos morfar, hos mormor, farmor & farfar, Ishallen och i LC hela lovet. Nu vet du var jag är någonstans när jag inte bloggar. Okej okej, nu ska jag börja blogga här också och inte bara min andra blogg. Hmpf, Måste städa. Rummet ser hemskt ut. Hemskt och hemskt men men, Jag ska ju åka skridskor imorgon!

Presentation

Tjäääna!! Vii är två tjejer som heter Rebecca och Isabelle och vi är 13 och 11 år gamla och vi bor... I sverige. Enkelt att komma ihåg va? Vi två är väldigt flömmisch tjäjer med creepy humor, det är nog det mesta. Om det är något mer så får Becca fylla i.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards